piątek, 6 lipca 2012

Właśnie znalazłam świetną stronę z ciekawymi i oryginalnymi spodniami.
Te spodnie to zupełnie inny poziom. Bardzo mi się spodobały i chyba zacznę szukac od jutra sklepów z tymi spodniami. Znalazłam jedną stronę internetową gdzie można je kupic http://www1.bloomingdales.com/shop/product/current-elliott-jeans-neon-arrow-stiletto?ID=629269&PseudoCat=se-xx-xx-xx.esn_results Ale nie mam pojęcia jak używac tej strony i też ceny nie są za ciekawe. Podoba wam się taki krój? To nie jest zwykły nudny jeans tylko coś zupełnie ciekawego i nie nudnego. Bardzo mi się to spodobało. 
A tu macie więcej zdjęc.. Które wam się najbardziej podobają? 
 ($58) 
($90) 
($29.80) 
($76)


11 komentarzy:

  1. tęcza ! :}
    Pozdrawiam i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej trzecie od góry ;) Ale ogólnie niezbyt mi się takie podobają. ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podobają te niebiesko-białe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi isę podobają te ostatnie ;)

    zapraszam do mnie ;) zaczynam od początku www.mala-andzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne te spodnie, szkoda ze takie ceny.. :P Ale na serio są boskie *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko drugie są boskie i warte takiej ceny

    OdpowiedzUsuń